PRESENTACIÓ DE LA PUBLICACIÓ "FORMACIÓ CURRICULAR EN DISSENY PER A TOTES LES PERSONES EN INFERMERIA"

Profa. Isabel Orts CortésProfa. Maria Eugenia Galiana Sánchez

Les professores, Isabel Orts Cortés(foto esquerra) del Departament d'Infermeria i María Eugenia Galiana- Sánchez(foto dreta) del Departament d'Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Publica i Història de la Ciència, pertanyents a la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant, tenen previst dilluns que ve, 12 de març de 2018, dur a terme un acte de presentació de la publicació "Formació curricular en disseny per a totes les persones en Infermeria"

Es tracta d'un llibre editat per la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE) i en el qual han col·laborat la CRUE mateixa, la Fundació ONCE i el Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat.

L'objectiu de la publicació és fomentar una formació superior inclusiva que tinga en compte els aspectes relacionats amb la diversitat i dependència en els títols de grau.

Aquest llibre és el fruit d'un treball en xarxa d'àmbit nacional i gràcies a ell s'ha gestat un projecte finançat en l'última convocatòria de xarxes per a la docència universitària, a fi d'implementar en el grau d'Infermeria les accions proposades en la publicació.

• Activitat: Acte de presentació de la publicació "Formació curricular en disseny per a totes les persones en Infermeria" i Projecte de xarxes de recerca en docència universitària 2017-18 "(4237) Formació Curricular en Disseny per a Totes les Persones en Infermeria. 2º Curs, Grau en Infermeria. Universitat d'Alacant, Universitat Jaume I, Universitat de Jaén i Universitat Pública de Navarra", a càrrec de la Vicerectora de Responsabilitat Social, Inclusió i Igualtat, Dª Mª José Rodríguez, el Degà de la Facultat de Ciències de la Salut, D. José Antonio Hurtado, la Coordinadora Nacional del projecte de la Universitat de Salamanca, Sra. Maribel Campo, la directora del departament d'Infermeria, Sra. Ángela Sanjuán i el director del departament d'Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència, D. Josep Bernabeu i les autores de la publicació.
  • Dia i hora: Dilluns, 12 de març de 2018 a les 12:00 h
  • Lloc: sala de graus de la Facultat Ciències de la Salut.
  • Dirigit: a tots els professors i estudiantat de la titulació d'infermeria