NOMENAMENT Prof. JOSÉ MANUEL PAZOS MORENO COL·LEGIAT D'HONOR COL·LEGI OFICIAL D'INFERMERIA

José Manuel Pazos

La Junta de Govern del Col·legi oficial d'Infermeria d'Alacant, reunida en sessió plenària i fent ús de la facultat que li atorguen els Estatuts Col·legials, va acordar el nomenament com a COL·LEGIAT D'HONOR a l'infermer D. JOSÉ MANUEL PAZOS MORENO, Professor Associat del Departament d'Infermeria de la Universitat d'Alacant, en reconeixement a la seua brillant trajectòria professional, col·legial i humana.

El lliurament d'aquest guardó es durà a terme en el transcurs dels actes que amb motiu del DIA DE LA INFERMERIA DE LA COMUNITAT VALENCIANA se celebraran el pròxim dia 22 de novembre a les 18 hores en els Salons Juan XXIII (Saló Bàrbara).