FORMACIÓ SENSIBILITZACIÓ SOBRE MUTILACIÓ GENITAL FEMENINA MAIG 2019

Us informem sobre el taller que va a impartir el grup de recerca d'Infermeria i Cultura de les Cures (EYCC) del Departament d'Infermeria, organitzat pel Col·legi d'Infermeria d'Alacant: SENSIBILITZACIÓ SOBRE MUTILACIÓ GENITAL FEMENINA.

El tema del taller serà la població en risc de patir la MGF en la província d'Alacant.

L'objectiu d'aquest curs, que forma part d'un projecte de recerca finançat per la Generalitat Valenciana, consisteix a contribuir al canvi de coneixements, actituds i habilitats dels professionals de salut per a facilitar l'afrontamiento preventiu de la MGF mitjançant un programa de Prevenció de la MGF en els diferents centres sanitaris de la província d'Alacant en coordinació amb associacions d'emigrants i les regidories competents en aquest tema dels ajuntaments d'Alacant i Elx. En el curs participaran dones que sumen coneixement teòric sobre el tema però amb l'experiència d'haver patit un procés de MGF.

La formació és completament gratuïta. La modalitat d'inscripció és a través de correu electrònic: carmen.solano@ua.es .

En el moment de realitzar la inscripció, s'ha d'indicar: DNI, nom, cognoms, si és alumne/a: grau-curse i per a professionals: afiliació institucional i professió.

INFORMACIÓ EDICIÓ ALACANT

Nom de l'esdeveniment: SENSIBILITZACIÓ SOBRE MUTILACIÓ GENITAL FEMENINA

Objectius: Contribuir al canvi de coneixements, actituds i habilitats dels professionals de salut per a facilitar l'afrontamiento preventiu de la MGF.

Organitza: Departament d'Infermeria-Universitat d'Alacant

Lloc: Saló de grau. Facultat de Ciències de la Salut- Universitat d'Alacant

Data: 23 i 24 de maig de 2019

Durada: 6 hores

Horari: de 16:00 a 19:00

Inscripcions: poden inscriure's alumnat i professorat interessat en la temàtica. Àrees afins: grau infermeria, treball social, antropologia, sociologia, entre uns altres.

Mínim d'inscripcions: 15

Màxim d'inscripcions: 25