Renovació de la Direcció del Departament d'Infermeria

ELECCIÓ A DIRECTOR/A del DEPARTAMENT D'INFERMERIA

CALENDARI ELECTORAL

En reunió de Consell de Departament d'Infermeria de data 4/03/2021, s'ha aprovat la convocatòria d'elecció a Director o Directora de Departament. El calendari electoral aprovat en aquesta reunió és el següent:

1. Termini de presentació de candidatures

26 d'abril al 4 de maig

(Imprès presentació candidatura)

2. Proclamació provisional de candidats/ates

5 de maig

3. Presentació de reclamacions contra l'acte de proclamació provisional de candidats/ates

6 de maig

4. Proclamació definitiva de candidats/ates

7 de maig

5. Període de campanya electoral

10-14 de maig

6. Vot anticipat

Indicacions per a exercir el vot anticipat

Sol·licitud vot anticipat

• 11, 12, 13 i 14 de maig
  • Lloc: Secretaria Departament Infermeria
  • Horari: 9 a 14h.

7. Jornada de votació en Consell Extraordinari de Departament

18 de maig

8. Proclamació provisional del candidat/a electe/a

18 de maig

9. Presentació de reclamacions contra l'acte de proclamació provisional de candidat/a electe/a

19 de maig

10. Proclamació definitiva de candidat/a electe/a

20 de maig

PROCLAMACIÓ PROVISIONAL DE CANDIDATURES

D'acord amb el calendari electoral per a la renovació de la direcció del Departament d'Infermeria de la Universitat d'Alacant, es procedeix a la proclamació provisional de les següents candidatures:

• Mª del Carmen Solano Ruiz

Conforme al calendari electoral, el termini per a la presentació de reclamacions contra la proclamació provisional de candidatures es podrà realitzar entre els dies 5 i 6 de maig

Alacant, 5 de maig de 2021

PROCLAMACIÓ DEFINITIVA DE CANDIDATURES

D'acord amb el calendari electoral per a la renovació de la direcció del Departament d'Infermeria de la Universitat d'Alacant, i com que no s'hi ha presentat cap reclamació contra la proclamació provisional de candidatures, es procedeix a la proclamació definitiva dels següents candidats/ates:

• Mª del Carmen Solano Ruiz

Alacant, 7 de maig de 2021

PROCLAMACIÓ PROVISIONAL DIRECTORA DEL DEPARTAMENT D'INFERMERIA

Celebrat el Consell extraordinari el dia 18 de maig de 2021 per a l'elecció de Director/a de Departament d'Infermeria i una vegada escrutats els vots, es procedeix a la proclamació provisional com a Directora del Departament d'Infermeria a la candidata electa:

• Mª CARMEN SOLANO RUIZ

Contra aquesta proclamació es podrà interposar reclamació dins del termini establit en el calendari electoral (18 i 19 de maig)

Alacant, 18 de maig de 2021

PROCLAMACIÓ DEFINITIVA DIRECTORA DEL DEPARTAMENT D'INFERMERIA

Celebrat el Consell extraordinari el dia 18 de maig de 2021 per a l'elecció de Director/a de Departament d'Infermeria i com que no s'hi ha presentat cap reclamació en el termini establit en el calendari electoral contra la proclamació provisional publicada el dia 18 de maig, es procedeix a la proclamació definitiva com a Directora del Departament d'Infermeria a la candidata electa:

• Mª CARMEN SOLANO RUIZ

Amb aquesta proclamació es dóna per finalitzat el procés electoral, informant el resultat a les autoritats oportunes de la Universitat d'Alacant.

Alacant, 20 de maig de 2021