Departament d'Infermeria - Notícies publicades en Novembre, 2017

2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre / Novembre
Notícies publicades en Novembre, 2017
  • Dimecres, 8
  • XV Premi CECOVA de Recerca en Infermeria 2017

XV Premis CECOVA de Recerca en Infermeria

Felicitem a la nostra companya Manoli Domingo que ha obtingut tercer premi en l'edició XV dels Premis CECOVA de Recerca en la Infermeria, dotat amb 1.000 euros pel treball "Confirmació infermera de la prescripció electrònica assistida com a nova tecnologia per a la seguretat del pacient hospitalitzat en l'administració de medicació"

• Dimarts, 7
  • Cada 30 hores

PROJECCIÓ DE LA PEL·LÍCULA "CADA 30 HORES" Tràiler

Amb motiu del dia Internacional de l'Eliminació de la violència contra la dona, es va a a projectar la pel·lícula-documental "Cada 30 hores". Hi haurà un debat amb la presència d'Alejandra Perdomo, directora del film.

Data: Dilluns, 13 de novembre a les 16:30 h.

Lloc: Seu Universitària Ciutat d'Alacant, C/ Sant Fernando, 40.

Organitza: Unitat d'Igualtat de la Universitat d'Alacant.

• generalitat

I JORNADA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Amb motiu del dia Internacional de l'Eliminació de la violència contra la dona, es va a celebrar la I Jornada contra la Violència de Gènere en l'Hospital Universitari d'Elda.

Data: 21 de novembre a les 10:00 h

Lloc: Saló d'Actes de l'Hospital Universitari d'Elda.

Organitzen: Departament de Salut d'Elda i Generalitat Valenciana

Entrada lliure fins a completar aforament. No es precisa preinscripció.

• Dilluns, 6
  • Logo de la UA

Jornades de Formació sobre Cures Pal·liatives Pediàtriques

Jornades de Formació "Atenció multidisciplinària en Cures Pal·liatives Pediàtriques: drets i reptes en l'actualitat de la Comunitat Valenciana".

Data: 23 de novembre de 2017 de 17 a 20 hores.

Lloc: Saló de Graus de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant.

Inscripció gratuïta. Remetre mail a: secretaria@svmpaliativa.org

Organitzen Societat Valenciana de Medicina Pal·liativa i Departament d'Infermeria de la Universitat d'Alacant

• Dijous, 2
  • Xarrada Death Cafè

XARRADA "DEATH CAFE"

La Xarrada anomenada "Death Cafè" en la qual participa la Profa. Mª José Cabañero, se celebrarà el pròxim 16 de novembre a les 18:00 h en el restaurant "Mar i Terra" (Club social I). Organitzen la Universitat d'Alacant i grup ASV Serveis Funeraris.

La inscripció és gratuïta fins a completar l'aforament. Mail d'inscripció: contactorsc@grupoasv.com

Telèfon: 965 202 678

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464