Departament d'Infermeria - Notícies publicades en Gener, 2019

2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre / Novembre
Notícies publicades en Gener, 2019
  • Dijous, 31
  • SESSIONS FORMATIVES MUEC

SESSIONS FORMATIVES EN EL MÀSTER EN EMERGÈNCIES I CATÀSTROFES

Dins de la programació docent que duu a terme el Departament d'Infermeria en el Màster en Emergències i Catàstrofes, el passat 25 i 29 de gener, es van dur a terme unes sessions formatives en el Consorci Provincial de Bombers.

Amb la col·laboració de dos bombers i dos components sanitaris del Grup de Rescat, entre ells la doctora Susana Pérez, van impartir els ensenyaments d'excarceració de persones després d'accident de trànsit.

El Consorci Provincial de Bombers manté una línia de col·laboració oberta amb diferents àrees i departaments de la Universitat d'Alacant, fonamentada en la gran importància que concedim a la formació i la recerca de tot allò que està relacionat amb les Emergències.

• Divendres, 25
  • Logo de la UA

CONCESSIÓ PREMI EXTRAORDINARI DE DOCTORAT A TRES PROFESSORES DEL DEPARTAMENT D'INFERMERIA

Anunciem la concessió del Premi Extraordinari de Doctorat a tres professores del Departament d'Infermeria: Elena Castejón de l'Alzina, Silvia Escribano Cubes, Noelia García Aracil.

• Dijous, 24
  • Logo de la UA

FORMACIÓ SENSIBILITZACIÓ SOBRE MUTILACIÓ GENITAL FEMENINA PER A PROFESSIONALS SANITARIS

Us informem sobre el taller que va a impartir el grup de recerca d'Infermeria i Cultura de les Cures (EYCC) del Departament d'Infermeria, organitzat pel Col·legi d'Infermeria d'Alacant: SENSIBILITZACIÓ SOBRE MUTILACIÓ GENITAL FEMENINA PER A PROFESSIONALS SANITARIS.

S'impartiran dues edicions del mateix taller:

1ª edició: Hospital d'Alacant (5 i 6 de febrer de 2019)

2ª edició: Hospital d'Elx (5 i 6 de març de 2017), en horari de 16 a 19h.

La formació és completament gratuïta i les modalitats d'inscripció són dues:

En el cas d'infermeres/us col·legiades/us: A través de la Finestreta Única del Col·legi. ENLLAÇ

Per a infermeres/us no col·legides i la resta de categories sanitàries i no sanitàries: correu electrònic: cultura.cuidados@ua.es