Suport vital bàsic i avançat pediatrico i neonatal (30 hores)

Dirigeix el Curs: Juana Perpiñá Galvañ

Organitza: Departament d'Infermeria

Realització: Del 6 al 8 d'abril de 2017

Lloc: Laboratoris de Simulació Clínica. Facultat de Ciències de la Salut

Limitació de nombre d'alumnes: nombre mínim 15 i nombre màxim 28

Preinscripció: Del 23 de gener al 17 de març de 2017

Matrícula: Del 7 de febrer al 22 de març de 2017

Procés de preinscripció i matrícula: La preinscripció dels estudiants es realitzarà necessàriament a través del formulari de preinscripció creat per a açò.

La preinscripció, que només estarà activa durant les dates indicades, la realitzarà el propi estudiant a través del formulari.

Una vegada es punxa l'enllaç, s'ha de seleccionar el bloc de cursos d'especialització i dins d'aquest bloc, se selecciona el curs en el qual es va a preinscribir. S'accedeix a la preinscripció amb el document d'identitat de l'estudiant, s'emplenen totes les dades i es valida.

La matrícula la realitzarà el propi estudiant a través del seu campus virtual (automatrícula) amb les claus d'accés que rebrà per correu electrònic.

Documentació que s'ha d'adjuntar: Còpia del NIF i de la titulació. La documentació s'adjuntarà a través del camp indicat en el formulari de preinscripció.

Criteris de Selecció: Estar en possessió o en condicions d'obtenir-ho abans de l'inici del curs dels títols de Diplomatura o Graduació en Infermeria i Llicenciatura o Graduació en Medicina. L'admissió serà per rigorós ordre d'inscripció.

Requisit per a l'obtenció del Diploma o Certificat: Assistència al 100% de les classes teòriques/pràctiques i la superació de l'examen teòric/pràctic.

Reconeixement: Certificat d'Assistència. Els alumnes que realitzen aquest curs obtindran a més l'acreditació europea de l'European Resucitation council (ERC)

Preu matrícula: 360 €

Tramitació certificat: Per a tramitar la sol·licitud del certificat s'haurà d'emplenar l'imprès de sol·licitud que, per a tal fi, té el Centre de Formació Contínua en la seua pàgina web. Per a qualsevol dubte sobre aquest tema podeu enviar un correu electrònic a continua@ua.es o cridar al telèfon 965909422.

Per a més informació dirigir-se a: noelia.garcia@ua.es