Suport Vital Bàsic i Avançat Pediàtric i Neonatal (30 hores) curs 2018-19

Cordinadora acadèmica: Noelia García Aracil

Organitza: Departament d'Infermeria

Realització: Del 7, 8 i 9 de novembre de 2018

Lloc: Aules Taller. Facultat d'Educació.

• ED/TALLER 4
  • ED/TALLER 5 i ED/1-25

Horari: de 9 a 21 hores.

Programa: tríptic

Limitació de nombre d'alumnes: nombre mínim 15 i nombre màxim 28 per ordre d'inscripció repartits en grups reduïts. Superat aquest nombre no s'admetran més inscripcions.

Preinscripció: Del 24 de setembre al 19 d'octubre de 2018

Matrícula: Del 8 d'octubre al 23 d'octubre de 2018

Procés de preinscripció i matrícula: La preinscripció dels estudiants es realitzarà necessàriament a través del formulari de preinscripció creat per a açò, adjuntant aquesta documentació: Còpia del NIF per ambdues cares i de la titulació que hauran de pujar escanejades en arxiu únic. Important: L'alumne que no puge la documentació no estarà preinscrito.

La preinscripció, que només estarà activa durant les dates indicades, la realitzarà el propi estudiant a través del formulari

La matrícula la realitzarà el propi estudiant a través del seu campus virtual (automatrícula) amb les claus d'accés que rebrà per correu electrònic.

Criteris de Selecció: Estar en possessió o en condicions d'obtenir-ho abans de l'inici del curs dels títols de Diplomatura o Graduació en Infermeria i Llicenciatura o Graduació en Medicina. L'admissió serà per rigorós ordre d'inscripció.

Requisit per a l'obtenció del Diploma o Certificat: Assistència al 100% de les classes teòriques/pràctiques i la superació de l'examen teòric/pràctic.

Reconeixement: Certificat d'Assistència. curs acreditat pel Grup Español de RCP Pediàtrica i Neonatal com a Diplomat en RCP bàsica i avançada Pediàtrica i Neonatal

Preu matrícula: 400 %u20AC

Tramitació certificat: Els certificats acadèmics se sol·liciten i tramiten directament a través d'UACloud. Més informació: Centre de Formació Contínua en la seua pàgina web Mail: continua@ua.es Telèfon 965 90 9422.

Per a més informació sobre el curs: Secretaria del Departament d'Infermeria. Mail: denfe@listas.ua.es Telèfon: 965 90 3518