PROVEÏDOR DE SUPORT VITAL CARDIOVASCULAR AVANÇAT. ASSOCIACIÓ AMERICANA DEL COR (30 HORES)

Dirigeix el curs: Juana Perpiñá Galvañ

Organitza: Departament d'Infermeria

Realització: Del 19 de febrer al 8 de març de 2019. Sessions presencials: 7 i 8 de març.

Tríptic del curs

Lloc: Laboratoris de Simulació Clínica. Facultat de Ciències de la Salut.

Programa. Pròximament.

Limitació de nombres d'alumnes: nombre mínim 15 i nombre màxim 20

Preinscripció: De l'1 al 12 de febrer de 2019 (ampliat el termini fins al 25 de febrer)

Matrícula: De l'1 al 14 de febrer de 2019 (ampliat el termini fins al 26 de febrer)

Formulari de preinscripció: s'habilitarà un formulari perquè l'alumnat es preinscriba durant el termini establit. FORMULARI

Procediment de matrícula: La secretaria del Departament d'Infermeria, una vegada comprovada la documentació aportada per l'alumnat, realitzarà la matrícula en el termini establit. L'alumne rebrà en el correu electrònic, indicat en la fase de preinscripció, el rebut que abonarà abans de la data de venciment i, en tot cas, abans de l'inici del curs.

Documentació que s'ha d'adjuntar: a més del formulari de preinscripció es lliurarà còpia del NIF i de la titulació.

Criteris de selecció: Estar en possessió dels títols de Diplomats/as i/o Graduats/as en Infermeria i Llicenciats/as i Graduades/us en Medicina. L'admissió serà per rigorós ordre de preinscripció seguint els següents contingents: 50% de les places per a infermeres i 50% de metges. Si no es cobrira el percentatge d'un contingent s'incrementarà en el de major demanda.

Criteris d'avaluació: Assistència a totes les sessions i participació en les mateixes i examen final.

Reconeixement: Certificat d'assistència.

Preu matrícula: 399 €

Informació i lliurament de documentació: Secretaria Departament d'Infermeria, Tlfno: 965903518 / 3831, e-mail: denfe@listas.ua.es