Curs de Rescat Aquàtic Avançat 2016-17

Dirigeix el curs: Ángela Sanjuán Quiles

Organitza: Departament d'Infermeria

Dates de realització: Del 30 de juny al 2 de juliol de 2017

Lloc: Laboratoris de Simulació Clínica. Facultat de Ciències de la Salut. Piscina.

Dirigit a: Professionals de la salut, treballadors sanitaris, bombers i treballadors de la seguretat pública. Imprescindible un mínim nivell de natació.

Limitació de nombre d'alumnes: nombre mínim 20 i nombre màxim 30

Preinscripció: De l'11 de maig al 12 de juny de 2017 (ampliat fins al 16 de juny)

Matrícula: Del 15 de maig al 16 de juny de 2017 (ampliat fins al 21 de juny)

Procés de preinscripció i matrícula: La preinscripció dels estudiants es realitzarà necessàriament a través del formulari de preinscripció creat per a açò.

La preinscripció, que només estarà activa durant les dates indicades, la realitzarà el propi estudiant a través del formulari.

Emplenament del Formulari i documentació obligatòria: Una vegada es punxa l'enllaç, s'ha de seleccionar el bloc de cursos d'especialització i dins d'aquest bloc, se selecciona el curs en el qual es va a preinscribir. S'accedeix a la preinscripció amb el document d'identitat de l'estudiant, s'emplenen totes les dades i s'adjunta Còpia del NIF. Important: L'anvers i revers del DNI hauran d'adjuntar-se en un únic arxiu (doc, jpg, pdf). No serà vàlida la preinscripció en cas que no s'adjunte el NIF correctament.

La matrícula la realitzarà el propi estudiant a través d'UACloud (automatrícula) amb les claus d'accés que rebrà per correu electrònic una vegada s'hi haja preinscrito correctament.

Criteris de selecció: L'admissió serà per rigorós ordre d'inscripció

Sol·licitud de certificat acadèmic i diploma de cursos d'especialització: els certificats acadèmics i diplomes se sol·licitaran i tramitaran directament a través d'UA-Cloud. (IMPORTANT: solament poden demanar-se per aquesta via els certificats, diplomes i fitxes a partir del curs acadèmic 14-15. Els duplicats de títols de cursos anteriors se sol·licitaran en la secretaria del Centre de Formació Contínua).Veure informació

Per a més informació: web del Centre de Formació Contínua o. Correu electrònic: continua@ua.es Telèfon: 965 90 94 22.

Preu matrícula: 175%u20AC

Per a més Informació: Secretaria del Departament d'Infermeria. Correu electrònic: denfe@listas.ua.es / Telèfon: 965903518 / 3831

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464