CURS AVANÇAT TRIAGE EN DESASTRES I IMV

Dirigeix el curs: Mª del Carmen Solano Ruíz

Organitza: Departament d'Infermeria

Dates de realització: De l'1 al 30 de juny de 2016

Dirigit a: Mèdics/as, infermers/as i tècnics en emergències sanitàries

Limitació de nombre d'alumnes: nombre mínim 20 i nombre màxim 40

Preinscripció: Del 18 al 26 de maig de 2016.

Matrícula i data límit de pagament: Del 18 al 30 de maig de 2016

Procés de preinscripció i matrícula: La preinscripció dels estudiants es realitzarà necessàriament a través del formulari de preinscripció creat per a açò.

La preinscripció, que només estarà activa durant les dates indicades, la realitzarà el propi estudiant a través del formulari.

Una vegada es punxa l'enllaç, s'ha de seleccionar el bloc de cursos d'especialització i dins d'aquest bloc, se selecciona el curs en el qual es va a preinscribir. S'accedeix a la preinscripció amb el document d'identitat de l'estudiant, s'emplenen totes les dades i es valida.

La matrícula la realitzarà el propi estudiant a través del seu campus virtual (automatrícula) amb les claus d'accés que rebrà per correu electrònic.

Documentació que s'ha d'adjuntar: Còpia del NIF i de la titulació. La documentació s'adjuntarà a través del camp indicat en el formulari de preinscripció.

Criteris de selecció: L'admissió serà per rigorós ordre d'inscripció

Modalitat d'impartició: A través de la plataforma Moodle de la Universitat d'Alacant

Criteris d'avaluació: Examen teòric tipus test online

Preu matrícula: 160€

S'assignarà una beca per la quantia de la matrícula, i es valorarà segons CV dels alumnes que la sol·liciten, regint-se als criteris de la Universitat d'Alacant.

Per a més informació dirigir-se a: noelia.garcia@ua.es