Convocatòria de Beques Extracurriculares 2018-19

CONVOCATÒRIA BEQUES EXTRACURRICULARES ALUMNAT
DEPARTAMENT D'INFERMERIA. CURS ACADÈMIC 2018/19
El Departament d'Infermeria, convoca places per a beques extracurriculares, d'acord amb el pressupost econòmic de cada curs acadèmic

1. Objecte

Afavorir mitjançant el suport de l'alumnat les àrees de docència, recerca i activitats acadèmiques que desenvolupe el professorat del Departament d'Infermeria:

1.1. Promoure l'àrea de simulació clínica.
1.2. Incentivar els projectes editorials vigents tals com la revestisca Infermeria i Cultura de les Cures.

2. Requisits

Els estudiants que opten a aquesta beca hauran d'estar matriculats en els estudis de Grau, Màster i Doctorat oficials en els quals imparteix docència el Departament d'Infermeria durant el curs acadèmic 2018-19.

3. Quantia i nombre d'ajudes

La quantia i nombre d'ajudes seran establides cada curs acadèmic segons el pressupost del Departament.

4. Procediment de Sol·licitud i documentació requerida

El professorat interessat haurà d'emplenar un FORMULARI exigit pel Negociat de Pràctiques després de l'aprovació d'aquesta convocatòria per part del Consell de Departament.

Formulari: https://cvnet.cpd.ua.es/uacuestionarios/preguntas.aspx?idcuestionario=22200&idioma=es

El Negociat de Pràctiques és l'òrgan encarregat de facilitar la contractació del becari, d'acord amb la següent normativa (ANNEX 1)

El departament d'Infermeria convoca:

1) Beca Extracurricular de Pràctiques de la Revista Infermeria i Cultura de les Cures

Enllace a la Publicació en BOUA de pràctiques de la Revista (PRA-21_2018):

Termini de sol·licitud: des del 28/11/2018 fins al 4/12/2018.

2) Beca Extracurricular de Simulació Clínica

Enllaç a la Publicació BOUA de l'aconvocatoria de pràctiques de Simulació Clínica (PRA-22_2018):

Termini de sol·licitud: des del 30/11/2018 hasta el 7/12/2018.

El Negociat de Pràctiques és l'encarregat de publicar les bases de la convocatòria que inclou la Comissió de Selecció i el Barem a aplicar així com els terminis de presentació de sol·licituds per part de l'alumnat i documentació requerida.

La resolució de les mateixes serà comunicada a l'adreça del departament i al professorat sol·licitant.

5. Informe final

El professor tutor de l'alumne en pràctiques extracurriculares, una vegada finalitzat el període de contractació, lliurarà en la Secretaria del Departament un Informe final de l'Avaluació (ANNEX 2)